Cesc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelenler şehiriçinde kalıyorlar zaten otobus 1 tl 30 dkda gıder herhalde fazlada olabılır pek hatırlamıyorum ben arabayla 30dk gıbı surede normal hızlarda gıdıyorum

ev kıraları arkadasım denız manzaralı evde 2+1 650 tlye kalıyordu arkadaki 3+1 lerın 400 tl civarında oldugunu soyluyordu ıyı arastırmak lazım

ama emın degılım.

Gece hayatı yazın dısında fazla yok 1-2 cafe dısında ıskelede acık yer bulamazsın.

hayırlısı olsun alanya genede guzel yerdir kar yağmaz buraya fazla kalın seylere gerek yok
bilgilendirdiğiniz için teşekkürler , şimdilik akdenizi kazanan arkadaşım yok ilk yıl küçük bir evde tek başıma kalırım muhtemelen , gece hayatının olmaması kötü olmuş , ama ne kadar olmasada öğrenciler olduğu için canlıdır sanırım . Hayırlısıyla artık.