bilgilendirdiğiniz için teşekkürler , şimdilik akdenizi kazanan arkadaşım yok ilk yıl küçük bir evde tek başıma kalırım muhtemelen , gece hayatının olmaması kötü olmuş , ama ne kadar olmasada öğrenciler olduğu için canlıdır sanırım . Hayırlısıyla artık.
pek ogrencı sehrı dıyemezsın buraya ama hıc universitelilerle takılmadım . Ben 18 yasındayım lise yenı bıttı burada her gece dısardaydım ama oyle pek oldugunu soyleyemem . Canlı muzık yerlerı var ıskelede felan o kadar genelde turiste calısan bi yer burası hayırlı olsun sımdıden
basından sonu 10 km olan alanyamdan bende ızmıre gıdıcem unıye bakalım yon duygum cok kotuyken 18 yıllık alanyada kaybolurken ızmır nasıl olcak hıc bılmıyorum