• 24-07-2013, 21:37:23
    #1
    Arkadaşlar açıköğretime girmek istiyorum konu açmıştım daha tarihleri gelmemiş diye biliyodum ağustostaydı ancak bi arkadaşımız şimdi tercih yaptım falan demiş nasıl oluyo bu iş tarihler geçtimi . Direk kayıt olmuyomuyuz tercihmi yapmamız gerekiyodu şimdi yapamazmıyım tercih S:S:
  • 24-07-2013, 21:44:48
    #2
    Sınava girdin mi ? Girdiysen süresi geçti açıklanmak üzere hatta.Ama üniversite okuyorsan 2. üniversite kapsamında girebilirsin.
  • 24-07-2013, 22:14:24
    #3
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar açıköğretime girmek istiyorum konu açmıştım daha tarihleri gelmemiş diye biliyodum ağustostaydı ancak bi arkadaşımız şimdi tercih yaptım falan demiş nasıl oluyo bu iş tarihler geçtimi . Direk kayıt olmuyomuyuz tercihmi yapmamız gerekiyodu şimdi yapamazmıyım tercih S:S:
    Liseyi yeni mi bitirdin? AÖF yeni kayıt için mi soruyorsun?
  • 24-07-2013, 22:24:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tercihler 8 inde başladı 18 inde bitti. Bu hafta içerisinde de sonuçları açıklanır gibi.
  • 24-07-2013, 22:39:53
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Liseyi yeni mi bitirdin? AÖF yeni kayıt için mi soruyorsun?
    geçen ssene bitirdim.

    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tercihler 8 inde başladı 18 inde bitti. Bu hafta içerisinde de sonuçları açıklanır gibi.
    http://www.anadolu.edu.tr/tr/2013-20...-kayit-takvimi

    o zaman burda sallamışlar??
  • 24-07-2013, 22:43:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen ssene bitirdim.



    http://www.anadolu.edu.tr/tr/2013-20...-kayit-takvimi

    o zaman burda sallamışlar??
    Hocam burada ki kayıt tarihleri , tercih yapıp da kazananlar için sanırım. Siz iyice bir araştırın. Açıköğretim hakkında pek bilgim yok ama çevremdeki bir çok kişi açık öğretimi tercih etti. Onlar önce tercih yaptı , tercihten sonra kazanıp , kazanmadıklarını öğrenip ondan sonra okullar tarafından belirlenen tarihlerde okula gidip kaydını yaptılar. Tabi kazananlar. Yani sizin şuan tercih yapmış olmanız gerekli diye biliyorum.
  • 24-07-2013, 22:44:27
    #7
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen ssene bitirdim.



    http://www.anadolu.edu.tr/tr/2013-20...-kayit-takvimi

    o zaman burda sallamışlar??
    Sallamamışlar sen tercih yaptın mı önemli olan o.
  • 24-07-2013, 22:47:55
    #8
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sallamamışlar sen tercih yaptın mı önemli olan o.
    yapmadım hocam kayıt için internet başvurusu aöf sitesinden yapılıyor yazıyor.

    Aöf kayıt işlemleri her yıl olduğu gibi bu yılda iki aşamalı olarak gerçekleştirilecektir.

    - İlk aşama internetten kayıt aof.kayit.anadolu.edu.tr adresine bilgilerinizin girilmesi ve girilen bilgilerin çıktı alınması şeklinde gerçekleşecek ( Verdiğimiz İnternet Sitesi Adresi kayıt tarihleri içinde aktif olacak )
    - İkinci aşama Bankaya öğrenim gideri + harçların ödenmesi ve Aöf bürosuna Üniversitenin bizden istediği evrakların teslimi şeklinde yapılacak.


    http://www.aofdestek.net/aof.kayit.i...tarihleri.html

    kafayı sıyırıcam
  • 24-07-2013, 22:48:05
    #9
    ek tercihler başladı mı bilmiyorum. ek tercih başladığı zaman ais'ten istedigin açık ogretim bolumunu tercih et.