masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen ssene bitirdim.



http://www.anadolu.edu.tr/tr/2013-20...-kayit-takvimi

o zaman burda sallamışlar??
Hocam burada ki kayıt tarihleri , tercih yapıp da kazananlar için sanırım. Siz iyice bir araştırın. Açıköğretim hakkında pek bilgim yok ama çevremdeki bir çok kişi açık öğretimi tercih etti. Onlar önce tercih yaptı , tercihten sonra kazanıp , kazanmadıklarını öğrenip ondan sonra okullar tarafından belirlenen tarihlerde okula gidip kaydını yaptılar. Tabi kazananlar. Yani sizin şuan tercih yapmış olmanız gerekli diye biliyorum.