Arkadaşlar açıköğretime girmek istiyorum konu açmıştım daha tarihleri gelmemiş diye biliyodum ağustostaydı ancak bi arkadaşımız şimdi tercih yaptım falan demiş nasıl oluyo bu iş tarihler geçtimi . Direk kayıt olmuyomuyuz tercihmi yapmamız gerekiyodu şimdi yapamazmıyım tercih S:S: