ek tercih olacakmı ve ne zaman olacak :S
Hocam açıköğretimde okuyan arkadaşıma az önce face'den yazdım. Açıköğretim dahi olsa üniversiteye kayıt yapabilmek için tercih yapmak lazım diyo. Kendisi şuan açıköğretim okuyo oda aynı şekilde tercih yaparak kayıt olmuş.
O sitedeki kayıt tarihleri , tercih edipte kazananlar için geçerli. Tercihini yapıp kazandığın açıklandıktan sonra , sitede verilen tarihlerde üniversiteye gidip veya internet sitesine girip kaydını yaptırıyosun.
Ayrıca tercihi sadece sınava girmiş olan kişiler yapabilir.