Açıköğretim
12
●802
- 24-07-2013, 21:37:23Arkadaşlar açıköğretime girmek istiyorum konu açmıştım daha tarihleri gelmemiş diye biliyodum ağustostaydı ancak bi arkadaşımız şimdi tercih yaptım falan demiş nasıl oluyo bu iş tarihler geçtimi . Direk kayıt olmuyomuyuz tercihmi yapmamız gerekiyodu şimdi yapamazmıyım tercih S:S:
- 24-07-2013, 22:14:24Liseyi yeni mi bitirdin? AÖF yeni kayıt için mi soruyorsun?masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2013, 22:39:53geçen ssene bitirdim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.anadolu.edu.tr/tr/2013-20...-kayit-takvimiSrdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman burda sallamışlar?? - 24-07-2013, 22:43:49Üyeliği durdurulduHocam burada ki kayıt tarihleri , tercih yapıp da kazananlar için sanırım. Siz iyice bir araştırın. Açıköğretim hakkında pek bilgim yok ama çevremdeki bir çok kişi açık öğretimi tercih etti. Onlar önce tercih yaptı , tercihten sonra kazanıp , kazanmadıklarını öğrenip ondan sonra okullar tarafından belirlenen tarihlerde okula gidip kaydını yaptılar. Tabi kazananlar. Yani sizin şuan tercih yapmış olmanız gerekli diye biliyorum.masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2013, 22:44:27Sallamamışlar sen tercih yaptın mı önemli olan o.masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2013, 22:47:55yapmadım hocam kayıt için internet başvurusu aöf sitesinden yapılıyor yazıyor.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aöf kayıt işlemleri her yıl olduğu gibi bu yılda iki aşamalı olarak gerçekleştirilecektir.
- İlk aşama internetten kayıt aof.kayit.anadolu.edu.tr adresine bilgilerinizin girilmesi ve girilen bilgilerin çıktı alınması şeklinde gerçekleşecek ( Verdiğimiz İnternet Sitesi Adresi kayıt tarihleri içinde aktif olacak )
- İkinci aşama Bankaya öğrenim gideri + harçların ödenmesi ve Aöf bürosuna Üniversitenin bizden istediği evrakların teslimi şeklinde yapılacak.
http://www.aofdestek.net/aof.kayit.i...tarihleri.html
kafayı sıyırıcam