01. Tercih 101010749 ANADOLU ÜNİVERSİTESİ (ESKİŞEHİR)/İktisat Fakültesi/Kamu Yönetimi (Açıköğretim)
02. Tercih 105611314 İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi/İktisat (Açıköğretim)
03. Tercih 105611298 İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi/İşletme (Açıköğretim)
arkadaşlar ygs 3 puanım diploma puanı ile 200 e yakın. ilk tercihim 156 paun olarak gözüküyor internetde min .
baktıgım puana göre yüzde 250 i ALLAH kısmet ederse geliyor ... yanlış mıyım arkadaşlar sizce?
artı arkadaşlar sosyoloji bölümü var açık öğretim bu bölüm nasıldır sizce ilk tercih sosyolojimi olmalı yoksa kamu yönetimimi?
veyahüt tavsiye edeceginiz bölüm veya bölümler varmı?.
tercihlerim
16
●1.045
- 15-07-2013, 00:36:32
- 15-07-2013, 00:46:00eyv üstat ilgin için evet gerçektende iş olanak yelpazesi gerçektende çok fazla.MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2013, 12:15:32kardeşim ( abin sayılırım yaş olarak) bu bölümlerin hepsi boş sadece kpss de işine yarar günümüz türkiyesinde iksidat okuyan adamın aklından şüphe ederim bu memlekette üretime ihtiyaç var arkadaşım iktisat okudu araya milletvekili soktu anca girdi devlete yoksa gazete dağıtıyordu babanız zenginse fabrika sahibi esnaf adamsa bu bölümler adama vizyon katar yoksa burası amerika değil ki 78 kattaki plazandan kahveni yudumlayarak milyon dolarlık hareketler yap
okumak için okuyacaksanız bölümler iyi öteki türlü iyi bir işi aklınızdan geçirmeyin
- 15-07-2013, 20:46:43Sen önce bölümün adını yazmayı öğren.Türkiyede derece yapan eşit ağırlık öğrencileri eşşekti zaten bir tek sen akıllısın. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın.Adamlar elleriyle hukuku pdr yi tepip iktisat yazıyor.Benim 2 yıllık boktan bölüm bitiren bir arkadaşım bile devlete atandı sen burda hayal aleminde yaşa.Seni fena kandırmışlar fena.project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2013, 21:36:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Evet bu yüzden Boğaziçi işletme,iktisat ilk 1000'denproject42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galatasaray işletme,iktisat ilk 3000'den öğrenci alıyor dimi ? - 16-07-2013, 00:26:52Üyeliği durdurulduösym bunu okusa iktisat fakültelerini kapatırproject42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hocam iktisatın çok geniş bir çalışma alanı var. Özellikle tm deki diğer mesleklerde kıyasladığımızda çalışma alanları çok geniş. Sorun bölümde değil sizin arkadaşınızda , ondan uzak durun
okumak için okuyacaksanız bölümler iyi öteki türlü iyi bir işi aklınızdan geçirmeyin
