project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim ( abin sayılırım yaş olarak) bu bölümlerin hepsi boş sadece kpss de işine yarar günümüz türkiyesinde iksidat okuyan adamın aklından şüphe ederim bu memlekette üretime ihtiyaç var arkadaşım iktisat okudu araya milletvekili soktu anca girdi devlete yoksa gazete dağıtıyordu babanız zenginse fabrika sahibi esnaf adamsa bu bölümler adama vizyon katar yoksa burası amerika değil ki 78 kattaki plazandan kahveni yudumlayarak milyon dolarlık hareketler yap okumak için okuyacaksanız bölümler iyi öteki türlü iyi bir işi aklınızdan geçirmeyin
ösym bunu okusa iktisat fakültelerini kapatır

hocam iktisatın çok geniş bir çalışma alanı var. Özellikle tm deki diğer mesleklerde kıyasladığımızda çalışma alanları çok geniş. Sorun bölümde değil sizin arkadaşınızda , ondan uzak durun