kardeşim ( abin sayılırım yaş olarak) bu bölümlerin hepsi boş sadece kpss de işine yarar günümüz türkiyesinde iksidat okuyan adamın aklından şüphe ederim bu memlekette üretime ihtiyaç var arkadaşım iktisat okudu araya milletvekili soktu anca girdi devlete yoksa gazete dağıtıyordu babanız zenginse fabrika sahibi esnaf adamsa bu bölümler adama vizyon katar yoksa burası amerika değil ki 78 kattaki plazandan kahveni yudumlayarak milyon dolarlık hareketler yap

okumak için okuyacaksanız bölümler iyi öteki türlü iyi bir işi aklınızdan geçirmeyin
Evet bu yüzden Boğaziçi işletme,iktisat ilk 1000'den
Galatasaray işletme,iktisat ilk 3000'den öğrenci alıyor dimi ?