kardeşim ( abin sayılırım yaş olarak) bu bölümlerin hepsi boş sadece kpss de işine yarar günümüz türkiyesinde iksidat okuyan adamın aklından şüphe ederim bu memlekette üretime ihtiyaç var arkadaşım iktisat okudu araya milletvekili soktu anca girdi devlete yoksa gazete dağıtıyordu babanız zenginse fabrika sahibi esnaf adamsa bu bölümler adama vizyon katar yoksa burası amerika değil ki 78 kattaki plazandan kahveni yudumlayarak milyon dolarlık hareketler yap

okumak için okuyacaksanız bölümler iyi öteki türlü iyi bir işi aklınızdan geçirmeyin
Sen önce bölümün adını yazmayı öğren.Türkiyede derece yapan eşit ağırlık öğrencileri eşşekti zaten bir tek sen akıllısın. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın.Adamlar elleriyle hukuku pdr yi tepip iktisat yazıyor.Benim 2 yıllık boktan bölüm bitiren bir arkadaşım bile devlete atandı sen burda hayal aleminde yaşa.Seni fena kandırmışlar fena.