• 14-03-2013, 20:28:05
    #19
    kusura bakmayin hocam fazla sıfır atmişim
  • 14-03-2013, 23:04:17
    #20
    Alıntı
    9. Sınava metal aksesuar içermeyen sade bir kıyafetle geliniz.
    Saçma bi soru ama kot giysek sorun olur mu? fermuar,kemer ve düğme olucak sadece illa eşofman mı giymemiz gerekiyo?
  • 14-03-2013, 23:10:59
    #21
    AsmA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hay Allah Kahretsin Çinçinde Giriyorum Sınava. Ankaralılar İyi Bilir Çinçini
    Yıldırım beyazıt'da flan mı giriyorsun sınava
  • 14-03-2013, 23:20:32
    #22
    Kotla giren çok fazla kişi görmüştüm sınava. Ama siz tedbirli olun yine de. Ne yapacakları belli olmaz.
  • 15-03-2013, 00:01:13
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıldırım beyazıt'da flan mı giriyorsun sınava
    Yok hocam değişik bir adı vardı ben de hatırlamıyorum ama ilk okul. Mezunlara hep ilk okul veriyorlar bence.
  • 15-03-2013, 00:56:25
    #24
    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildiğim diploma notu değilde okul sıralamasına göre eklenmicek mi? yani okul 1.'si 60 alıcak diğerleri de sıralanıcak öyle.Ben öyle biliyorum diplama puanı ile değil
    O öncedendi hocam şuanda diploma puanı ile.
  • 15-03-2013, 10:14:21
    #25
    AsmA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam değişik bir adı vardı ben de hatırlamıyorum ama ilk okul. Mezunlara hep ilk okul veriyorlar bence.
    Allah yardımcınız olsun
  • 15-03-2013, 10:25:24
    #26
    vay be neler değişmiş bizim zamanımızda su şeker selpak ekmek arası döner künefe canın ne isterse öyle götürebilirdin adamlar kotla girebilir miyiz diye düşünüyor
  • 15-03-2013, 12:59:16
    #27
    Üyeliği durduruldu
    yav bu sınav sırasında tuvalete gitmeyi yasaklamışlar sınavda ne pok yiyecez