• 14-03-2013, 17:10:24
    #10
    Ham puana eklenecek puanı hesaplamak karışık biraz. Çok fazla değişken var işin içinde. En iyisi siz gelecek puanı bekleyip görün.
  • 14-03-2013, 17:12:13
    #11
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abdulkadir Paksoy Lisesi Biraz uzak ama olsun.

    <konudışı> Beyler bu ham puana eklenecek olan puanı nasıl hesaplıyoruz bilgisi olan var mı ? Mesela okulda diploma puanım 80 diyelim, kaç puan eklenecek benim ham puana </konudışı>
    büyük ihtimal 0,06 ile çarpılcak 80 öyle ek puan gelecek
  • 14-03-2013, 18:03:07
    #12
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar ygs seçenegi yok bende hangi seçeneği seçipte öğreniyoruz bi arkadaş için bakıcam yardımcı olurmusunuz
  • 14-03-2013, 18:07:09
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hay Allah Kahretsin Çinçinde Giriyorum Sınava. Ankaralılar İyi Bilir Çinçini
  • 14-03-2013, 18:20:21
    #14
    ArkaCaddeTeam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ygs seçenegi yok bende hangi seçeneği seçipte öğreniyoruz bi arkadaş için bakıcam yardımcı olurmusunuz
    YGS değilse ÖSYS yazar.

    Ben de bu sınavda salon başkanı olarak görevliyim. Hayati bir sınav olduğu için insan adaylar kadar geriliyor. Herkese başarılar şimdiden.
  • 14-03-2013, 18:33:17
    #15
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük ihtimal 0,06 ile çarpılcak 80 öyle ek puan gelecek
    80x0,06 = 4,8 yapıyor hocam o nasıl bi puan hiç vermesin daha iyi
  • 14-03-2013, 18:44:58
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    80x0,06 = 4,8 yapıyor hocam o nasıl bi puan hiç vermesin daha iyi
    0.6 ile çarpılacak. 0.06 değil.
  • 14-03-2013, 18:54:33
    #17
    grafitus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.6 ile çarpılacak. 0.06 değil.
    Anladım hocam bana 45-46 geliyor ozaman. Bir de bi arkadaş bu sene Anadolu lisesinden ayrılıp açık öğretime geçti. Kendisine okul puanının 60 olarak verileceğini söylüyor nasıl oluyor bu, oluyorsa da adalet sıfır. Biz burda yazılılarla boğuşup 40 puana dua edelim, adamlar açık lisede 60 puan alsın :S
  • 14-03-2013, 19:41:47
    #18
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam bana 45-46 geliyor ozaman. Bir de bi arkadaş bu sene Anadolu lisesinden ayrılıp açık öğretime geçti. Kendisine okul puanının 60 olarak verileceğini söylüyor nasıl oluyor bu, oluyorsa da adalet sıfır. Biz burda yazılılarla boğuşup 40 puana dua edelim, adamlar açık lisede 60 puan alsın :S
    Benim bildiğim diploma notu değilde okul sıralamasına göre eklenmicek mi? yani okul 1.'si 60 alıcak diğerleri de sıralanıcak öyle.Ben öyle biliyorum diplama puanı ile değil