grafitus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0.6 ile çarpılacak. 0.06 değil.
Anladım hocam bana 45-46 geliyor ozaman. Bir de bi arkadaş bu sene Anadolu lisesinden ayrılıp açık öğretime geçti. Kendisine okul puanının 60 olarak verileceğini söylüyor nasıl oluyor bu, oluyorsa da adalet sıfır. Biz burda yazılılarla boğuşup 40 puana dua edelim, adamlar açık lisede 60 puan alsın :S