kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıldırım beyazıt'da flan mı giriyorsun sınava
Yok hocam değişik bir adı vardı ben de hatırlamıyorum ama ilk okul. Mezunlara hep ilk okul veriyorlar bence.