• 27-05-2022, 12:05:37
    #10
    Sefaakcihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi! Bayılıyorum sade ve şık tasarımlara görüntü kirliliği yok basit ve anlaşılır. Mükemmel
    murat1347 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben cok beğendim gerçekten güzel görünüyor
    Aslında ben yarım saat gibi boş bir vaktimde deneme amaçlı yapmıştım. Daha profesyonel bir destek almayı düşünüyordum çünkü bu ilk arayüz denemem
    Fakat bu yorumlar beni oldukça mutlu etti
  • 27-05-2022, 12:40:03
    #11
    Şu iki kısım hemen hemen aynı gibi gözüküyor https://prnt.sc/GWK60giPNNcN
    genel olarak iyi ama biraz daha eklemeler yapılabilir ya da işaretlediğim kısımlardan birine değişiklik yapılsa daha iyi olur ellerinize sağlık
  • 27-05-2022, 17:49:53
    #12
    esaglik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu iki kısım hemen hemen aynı gibi gözüküyor https://prnt.sc/GWK60giPNNcN
    genel olarak iyi ama biraz daha eklemeler yapılabilir ya da işaretlediğim kısımlardan birine değişiklik yapılsa daha iyi olur ellerinize sağlık
    Bu arkadaşın dediği gibi oradaki ikon kutularının arka planı sürekli kullanıldığı için eksik duruyor. Her bölümde farklı şablon kullanılırsa daha iyi bir görüntü elde edilebilir.
    Onun dışında gayet kurumsal.
  • 27-05-2022, 18:21:55
    #13
    2. resim ikinci sayfaysa beğendim güzel olmuş.