Aslında ben yarım saat gibi boş bir vaktimde deneme amaçlı yapmıştım. Daha profesyonel bir destek almayı düşünüyordum çünkü bu ilk arayüz denemem
Fakat bu yorumlar beni oldukça mutlu etti
Şu iki kısım hemen hemen aynı gibi gözüküyor https://prnt.sc/GWK60giPNNcN
genel olarak iyi ama biraz daha eklemeler yapılabilir ya da işaretlediğim kısımlardan birine değişiklik yapılsa daha iyi olur ellerinize sağlık
Şu iki kısım hemen hemen aynı gibi gözüküyor https://prnt.sc/GWK60giPNNcN
genel olarak iyi ama biraz daha eklemeler yapılabilir ya da işaretlediğim kısımlardan birine değişiklik yapılsa daha iyi olur ellerinize sağlık
Bu arkadaşın dediği gibi oradaki ikon kutularının arka planı sürekli kullanıldığı için eksik duruyor. Her bölümde farklı şablon kullanılırsa daha iyi bir görüntü elde edilebilir.
Onun dışında gayet kurumsal.