Sefaakcihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyi! Bayılıyorum sade ve şık tasarımlara görüntü kirliliği yok basit ve anlaşılır. Mükemmel
murat1347 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben cok beğendim gerçekten güzel görünüyor
Aslında ben yarım saat gibi boş bir vaktimde deneme amaçlı yapmıştım. Daha profesyonel bir destek almayı düşünüyordum çünkü bu ilk arayüz denemem
Fakat bu yorumlar beni oldukça mutlu etti