• 07-08-2020, 17:11:26
    #1
    Adobe XD ile tasarım yapıyorum da aklımda bazı sorular vardı, çözümüne pek ulaşamadım o yüzden buraya yazıyorum. Yeniyim, sorular saçma gelebilir .

    1 - html / css geçirecek kişi için web tasarımın mobil versiyonunu da hazırlıyor musunuz? yoksa kişinin kendi tecrübesine mi bırakıyorsunuz?
    2 - Bu şekli adobe xd üzerindeki pen tool ile mi yapıp tasarıma koyuluyor yoksa photoshop üzerinde yapılıp png olarak mı?
  • 07-08-2020, 17:58:16
    #2
    🤖 AI Developer
    Bende takip etmek istiyorum Bu şekli hiç yapamıyorum
  • 07-08-2020, 17:58:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    1- Web çizim yaptırılıyorsa mobil tasarımı da sunmalısınız. Yoksa HTML / CSS döken kişi responsive de tam istenilen sonucu veremeyebilir.
    2- Hazır çizimler kullanabilirsiniz png ile. XD içerisinde Pen tool daha rahat olur ama, bir örnek bırakıyorum 17. dakikadan itibaren:
    https://www.youtube.com/watch?v=8PSSLDxCn_A&t=1020s


    Başka bir sorunuz varsa cevaplayabilirim uzun zamandır projelerimi XD ile geliştiriyorum, inanılmaz kolaylık.
  • 07-08-2020, 18:18:39
    #4
    Feoni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Web çizim yaptırılıyorsa mobil tasarımı da sunmalısınız. Yoksa HTML / CSS döken kişi responsive de tam istenilen sonucu veremeyebilir.
    2- Hazır çizimler kullanabilirsiniz png ile. XD içerisinde Pen tool daha rahat olur ama, bir örnek bırakıyorum 17. dakikadan itibaren:
    https://www.youtube.com/watch?v=8PSSLDxCn_A&t=1020s


    Başka bir sorunuz varsa cevaplayabilirim uzun zamandır projelerimi XD ile geliştiriyorum, inanılmaz kolaylık.
    Bende bu kanalı izliyordum, konudaki fotoğrafta bu videodan alıntı cevabınız için teşekkür ederim
  • 10-08-2020, 10:08:52
    #5
    ShaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adobe XD ile tasarım yapıyorum da aklımda bazı sorular vardı, çözümüne pek ulaşamadım o yüzden buraya yazıyorum. Yeniyim, sorular saçma gelebilir .

    1 - html / css geçirecek kişi için web tasarımın mobil versiyonunu da hazırlıyor musunuz? yoksa kişinin kendi tecrübesine mi bırakıyorsunuz?
    2 - Bu şekli adobe xd üzerindeki pen tool ile mi yapıp tasarıma koyuluyor yoksa photoshop üzerinde yapılıp png olarak mı?

    XD'de vectörel taban var zaten istediğin şekli, istediğin gibi yaratıcılığını kullanarak çizebilirsin. Front end'in tecrübesine göre değişir diğer konu. Fakat tasarımcı mobil ve tablet tasarımların genel taslağını çıkarması büyük avantaj olur. Yani anasayfanın mobil kısmını yaparsanız iç sayfaların front end o tasarıma uygun olarak hazırlayabilir. Daha fazla çizim ve uygulamayla XD'yi kolaylıkla öğrenebilirsiniz.
  • 10-08-2020, 10:25:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    O dalga efektini kolaya kaçan resim bg olarak koyuyor, üşenmeyen css ile yapıyor, işini bilen de svg ile yapıyor. https://www.shapedivider.app/ ve https://getwaves.io/
    Mobil ise önemli projelerde responsive iyi bir çözüm değil, mobile ayrı çalışmak gerekir.