Adobe XD ile tasarım yapıyorum da aklımda bazı sorular vardı, çözümüne pek ulaşamadım o yüzden buraya yazıyorum. Yeniyim, sorular saçma gelebilir .

1 - html / css geçirecek kişi için web tasarımın mobil versiyonunu da hazırlıyor musunuz? yoksa kişinin kendi tecrübesine mi bırakıyorsunuz?
2 - Bu şekli adobe xd üzerindeki pen tool ile mi yapıp tasarıma koyuluyor yoksa photoshop üzerinde yapılıp png olarak mı?