• 13-07-2020, 15:51:58
    #1
    SMM Panel Arayüz Tasarımım Adobe XD İle Yaptım

    ANASAYFA








    SERVİS LİSTESİ

    BLOG

    BLOG YAZI GÖSTERİM SAYFASI


    Eksik 2 Sayfa Kaldı Giriş Ve Kayıt Sayfası
    Adobe XD İle Yapıldı

    Sayfa Boyutu : 1366x768
    Sizce Nasıl Olmus Eksik Bir Yer Var mı ?
  • 13-07-2020, 15:55:12
    #2
    Butonlar biraz sorunlu gibi hocam
  • 13-07-2020, 15:55:59
    #3
    Ortada eme var saygı duymak gerekiyor fakat günümüz web standartlarına ve görselliğinden uzak kalıyor ne yazık ki. Kendinizi geliştirmelisiniz.
  • 13-07-2020, 15:57:13
    #4
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada eme var saygı duymak gerekiyor fakat günümüz web standartlarına ve görselliğinden uzak kalıyor ne yazık ki. Kendinizi geliştirmelisiniz.
    Teşekkür Ederim Hocam, İlk Çalışmam Zaten Kendimi Geliştirmek İçin Paylaştım Eksik Veya Hatalı olan kısımları görmek için
  • 13-07-2020, 15:59:31
    #5
    Çok basit olmuş maalesef. Sanki hemen bitsin diye aceleyle yapılmış gibi duruyor.

    İnstagram'da çok güzel tasarım sayfaları var. Onlara bakıp ders videolarını incelerseniz emin olun çok güzel tasarımlar ortaya çıkarırsınız. Ben bir iki tane atayım siz incelersiniz : )

    https://www.instagram.com/interfacely/
    https://www.instagram.com/ux_trends/
  • 13-07-2020, 16:14:34
    #6
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok basit olmuş maalesef. Sanki hemen bitsin diye aceleyle yapılmış gibi duruyor.

    İnstagram'da çok güzel tasarım sayfaları var. Onlara bakıp ders videolarını incelerseniz emin olun çok güzel tasarımlar ortaya çıkarırsınız. Ben bir iki tane atayım siz incelersiniz : )

    https://www.instagram.com/interfacely/
    https://www.instagram.com/ux_trends/
    İlk Çalışmam oldugu için oyle gözukmus olabilir amatorce önerdiğiniz bir eğitim seti var mı adobe xd için yorumunuz için teşekkürler
  • 13-07-2020, 16:17:22
    #7
    Hoşluk aslında birazda basit olmaktır basit renkler ve basit bir görünüm seçmelisiniz.
  • 13-07-2020, 16:18:36
    #8
    İlk çalışmanız oldunu var sayarak yorum yapıyorum gerçekten ilk çalışma için iyinin de çok üstünde fakat butonlar ve renk uyumları biraz uyumsuz böyle cesur bi tasarım yapıyor isen tavsiyem flat renkler kullan veya renk plate leri onun dışında gayet güzel emeğinize saglık
  • 13-07-2020, 16:24:21
    #9
    YusufATMACA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşluk aslında birazda basit olmaktır basit renkler ve basit bir görünüm seçmelisiniz.
    Teşekkür Ederim Hocam Değerli Yorumunuz için
    teknolee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk çalışmanız oldunu var sayarak yorum yapıyorum gerçekten ilk çalışma için iyinin de çok üstünde fakat butonlar ve renk uyumları biraz uyumsuz böyle cesur bi tasarım yapıyor isen tavsiyem flat renkler kullan veya renk plate leri onun dışında gayet güzel emeğinize saglık
    Yorumunuz İçin Teşekkürler Renk secımı hakkında cok haklısınız renk secımınde cok kötüyüm Geliştireceğim kendimi