sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortada eme var saygı duymak gerekiyor fakat günümüz web standartlarına ve görselliğinden uzak kalıyor ne yazık ki. Kendinizi geliştirmelisiniz.
Teşekkür Ederim Hocam, İlk Çalışmam Zaten Kendimi Geliştirmek İçin Paylaştım Eksik Veya Hatalı olan kısımları görmek için