• 07-08-2013, 23:24:21
    #10
    Çok pm geldi herkese atılacak tasarım
  • 08-08-2013, 03:38:18
    #11
    Tasarımı pm olarak gönderin, fiyat vereyim. Kaliteli bir şekilde css dökümünü yapabilirim.
  • 08-08-2013, 15:03:53
    #12
    tasarımı pm alabilir miym..
  • 09-08-2013, 01:33:55
    #13
    Ben de PM alabilir miyim?
  • 09-08-2013, 11:51:58
    #14
    PSD misal CSS > Tasarım ön izlemesini gönderirseniz fiyat/süre olarak geri dönüş yapabilirim.
  • 12-08-2013, 10:30:31
    #15
    Merhabalar herhangi bir anlaşma sağlandı mı acaba?
  • 12-08-2013, 12:08:44
    #16
    PM atıldı
  • 13-08-2013, 16:36:02
    #17
    önizleme alabilir miyim
  • 13-08-2013, 19:57:41
    #18
    anlaşma sağlanmadıysa ön izleme alabilirim