Web-Turk.Org Yeni yüzüyle birlikte yeni bir tema yapalım dedik.
Footerden Linkimizi Kaldırmazsanız Seviniriz
Temayı images klasörüne atın ve xml'yi admin cp'den yükleyin.
saat resme oturmuyor, forumun açıklaması oturmuyor tema yapıyorsanız doğru düzgün yapın ?
Buldun,buluyorsun.Bedavaya böyle bir tema bulmuşsun,ufak tefek sorunlar yüzünden tema sahibini azarlıyorsun.Söylediği gibi,resmini çek,koy halledilsin.Çok mu zor ?