• 12-10-2010, 19:20:43
    #10
    http://www.htworks.net/bluesoil.html
    Bu temanın amatör çalışması olmuş yada imajlarıyla yeni tema yapmaya çalışılmış. Nedeyim başarılar.
  • 12-10-2010, 19:24:46
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel tema iyi hazırlanmıs
  • 12-10-2010, 19:34:46
    #12
    sağolun yorumlar için
  • 20-10-2010, 13:09:33
    #13
    bluesoil satın almıstım bende .. fakat dosyalarını kaybettim bulamıyorum

    bide bunu deneyelim teşekkürler
  • 20-10-2010, 21:25:09
    #14
    rica ederim güle güle kullanın
  • 07-12-2010, 22:43:44
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Temayı şuanda kullanıyorum biraz editledim ve uygun eklentileri kurdum güzelde bir logo işimi gördü isteyenlere demo adresini atabilirim.
  • 07-12-2010, 23:21:15
    #16
    tşk ettim demoyu merak ettim
  • 19-12-2010, 10:45:52
    #17
    çok güzel olmuş elinize sağlık
  • 19-12-2010, 11:35:43
    #18
    teşekkür ederim bique (: