• 14-05-2009, 21:15:26
    #1
    Arkadaşlar r10.net in Temasını nerden bulabilirim..Yalnız .tcat ler falan lazım bana..Onlar çok önemli..Var olan bir arkadaş yollarsa sevinirim
  • 14-05-2009, 21:17:04
    #2
    vbulletin kurunca zaten otomatik olarak bu tema oluyo.

    +

    tcatlara sağ tıklayıp farklı kaydetten yapabilirsiniz.