Konu
r10.net Vbulletin Default Teması
14-05-2009, 21:17:04
#2
Mf.Rub
vbulletin kurunca zaten otomatik olarak bu tema oluyo.
+
tcatlara sağ tıklayıp farklı kaydetten yapabilirsiniz.