• 03-06-2008, 17:57:35
    #1
    Tema yapımcısı tarafından 3.5.x sürümleri için yapılmıştı yaptığım düzenlemeler ile 3.7.x sürümlerine uygun hale getirdim .

    Downlod İçin Tıklayınız
  • 03-06-2008, 18:09:00
    #2
    teşekkürler ali güzel olmuş eline sağlık
  • 03-06-2008, 18:17:25
    #3
    Eline sağlık rsmalee en beğendiğim edit teman bu herhalde
  • 03-06-2008, 18:18:30
    #4
    Güzel temaymış.
  • 20-06-2008, 18:15:38
    #5
    bu temayı ben smf de görüp çevirmiştim aynısını yaptım ama paylaşmayı kişisel sitemde paylaştım r10 da unuttum sen paylaşmmısn bana artık paylaşmak düşmez :P
  • 21-06-2008, 16:36:05
    #6
    güzel temaymış saol rsmalee
  • 10-07-2008, 09:59:32
    #7
    Teşekkürler arkadaşım çok hoş bir tema
  • 13-08-2008, 02:17:11
    #8
    iyisite.NET
    indiriyorum bakalım
  • 16-08-2008, 19:07:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler hemen deneyeceğim. + rep