• 16-08-2008, 22:01:44
    #10
    Deneyeceğim gercekten çok hoş gözüküyor :=)
  • 16-08-2008, 22:07:33
    #11
    Eline Sağlık,Paylaşım İçin Teşekkürler.
  • 16-08-2008, 22:36:25
    #12
    Ben temayı yükledim fakat firefox da swf nin altında kalıyor banner bunu düzeltmenin bir yolu var mı arkadaşlar...
  • 28-08-2008, 01:24:04
    #13
    Teşekkürler, güzel
  • 28-08-2008, 13:02:02
    #14
    Üyeliği durduruldu
    saoslaın güzele benziyor
  • 29-08-2008, 00:42:59
    #15
    teşekkürler
  • 11-09-2008, 03:07:25
    #16
    Teşekkürler dostum bir sitede aynısını görmüştüm tam geyik sitelerine göre
  • 11-09-2008, 03:25:11
    #17
    Eline sağlık üstad