Merhabalar !
Yazdığım forumun kaynağını açıyorum.
6 ay kadar önce forumu tanıtmıştım görenler hatırlayacaklardır. O zamandan bu yana son düzenlemeleri yapmak ve bir resmi site açmak için ancak vakit bulabildim.
Şu an forum indirilmeye hazır, inşallah ortaya işe yarar bir şey çıkmıştır. Eminim destek de bulursa diğer açık kaynaklı forumlar kadar geliştirilebilir.
Forum dosyalarını, alltaki bağlantıdan indirebilirsiniz.
indirmek için tıklayın:
http://www.phpkf.com/dosya.php?no=935
Çalışan örneği:
PHP KOLAY FORUM - Ana Sayfa
Hakkında:
PHP KOLAY FORUM - phpKF Hakkında
Yazdığım forumun kaynağını açıyorum
70
●5.608
- 05-11-2007, 22:55:50
- 05-11-2007, 23:43:39Üyeliği durdurulduBencede Çok Güzel Olmuş..İyi Tema ve Dil Destegi ile Diger CMS'lerin Arasına girecegine Inaniyorum..
Başarılar.. - 06-11-2007, 23:34:18Çok teşekkürler,
Forumu kuranların ve kullanların yaptığı yorumlar benim için çok değerli. - 21-11-2007, 16:51:01Üyeliği durdurulduçok güzel olmuş en azından bu konuda yanlız değilim.
https://www.r10.net/php/99849-php-ile...uyor-hala.html