• 01-10-2012, 17:30:46
    #1
    ........
  • 01-10-2012, 18:02:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    akdj06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yavv arkadaslar bnm bu durm bgenme uygulamsından cektklerm ndır yaa

    1-http://apps.facebook.com/bedrhncann/ adam yok

    2-http://apps.facebook.com/bedrhncnn/ 735 ksı var bgn krdm 735 kısı geldı bnde anlamdm ama bgenme yok

    3-http://apps.facebook.com/bedrhancann/ adam yok bundada

    4-http://apps.facebook.com/bedrhncan/ 72 kısı var begenı yapıo ama 13-15 ksı begenıo neden


    nolur bı yardmm edın yaa
    buda facem => www.facebook.com/dbedrhan06
    Ne Yazdığını Anlasak Belki Yardımcı Olabiliriz
  • 01-10-2012, 18:02:46
    #3
    Plssssssssssssssssss yazmasanız da geliriz yardıma hocam.
  • 03-10-2012, 16:17:33
    #4
    yaa sımdı bu uygulamarda bn begenıı az alıoyrm bazılarında kullanıcı yok
  • 03-10-2012, 16:21:26
    #5
    sen şimdi ne anlatmak istedigini tam anlatamadığın için kimse birşey diyemez. Begeni sayınmı az geldi. begeni uygulamasımı yaptın ? tam olarak nedir
  • 03-10-2012, 16:23:55
    #6
    twitter gibi 140 karakter sınırlaması yok, mesajınızı kısaltmadan da yazabilirsin