yavv arkadaslar bnm bu durm bgenme uygulamsından cektklerm ndır yaa
1-http://apps.facebook.com/bedrhncann/ adam yok
2-http://apps.facebook.com/bedrhncnn/ 735 ksı var bgn krdm 735 kısı geldı bnde anlamdm ama bgenme yok
3-http://apps.facebook.com/bedrhancann/ adam yok bundada
4-http://apps.facebook.com/bedrhncan/ 72 kısı var begenı yapıo ama 13-15 ksı begenıo neden
nolur bı yardmm edın yaa
buda facem =>
www.facebook.com/dbedrhan06
Ne Yazdığını Anlasak Belki Yardımcı Olabiliriz