Hocam canlı Mac seyretme linklerini koysan hatta maç kanallarını ayrı bir kategoride gösetrsen çok iyi olur. Yazılımını Dört gözle bekliyoruz. Ne zamana Bitirebileceksin yazılımı?
baya geniş kapsamlı olmasından dolayı biraz uzun süre bilir hiç bişele uğraşmadan hergün titizlikle çalışmalara devam ediyorum yaklaşık 15 gündür nette hiç bir siteye bakdığım yok baya uğraştırıcı yani
Ne demişler eğer yolunda engel varsa gittiğin yol doğru yoldur. Elbet uğraştıracak. İşte müşteri açısından pek öyle olmuyor . Sanıyorlar ki iki satır kod yazıyoruz. Ama o koltuktaki teri dökmek kolay değil..