• 22-09-2012, 06:02:52
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    twitter bootstrap kullanın
  • 23-09-2012, 13:55:56
    #11
    Bence çok iyi olmuş zaten script güzeldi bu tasarım geldiğinde daha da güzel olacak
  • 23-09-2012, 19:50:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    evet güzel olucak çalışmalar hala devam ediyor
  • 26-09-2012, 05:09:17
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hocam canlı Mac seyretme linklerini koysan hatta maç kanallarını ayrı bir kategoride gösetrsen çok iyi olur. Yazılımını Dört gözle bekliyoruz. Ne zamana Bitirebileceksin yazılımı?
  • 26-09-2012, 07:15:42
    #14
    Üyeliği durduruldu
    baya geniş kapsamlı olmasından dolayı biraz uzun süre bilir hiç bişele uğraşmadan hergün titizlikle çalışmalara devam ediyorum yaklaşık 15 gündür nette hiç bir siteye bakdığım yok baya uğraştırıcı yani
  • 27-09-2012, 14:27:31
    #15
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler. güzel
  • 27-09-2012, 14:31:18
    #16
    Ne demişler eğer yolunda engel varsa gittiğin yol doğru yoldur. Elbet uğraştıracak. İşte müşteri açısından pek öyle olmuyor . Sanıyorlar ki iki satır kod yazıyoruz. Ama o koltuktaki teri dökmek kolay değil..
  • 28-09-2012, 04:16:59
    #17
    Üyeliği durduruldu
    heyecanla bekliyoruz. emeğinize sağlık.
  • 28-09-2012, 16:46:29
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Gayet başarılı bir çalışma