Ne demişler eğer yolunda engel varsa gittiğin yol doğru yoldur. Elbet uğraştıracak. İşte müşteri açısından pek öyle olmuyor . Sanıyorlar ki iki satır kod yazıyoruz. Ama o koltuktaki teri dökmek kolay değil..