• 05-12-2012, 19:33:20
    demo görebilirmiyim.
  • 05-12-2012, 20:00:28
    demo lütfen
  • 05-12-2012, 20:51:09
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende demo alabilirmiyim?
  • 05-12-2012, 21:44:08
    Üyeliği durduruldu
    demo alabilirmiyim?
  • 06-12-2012, 07:35:30
    Üyeliği durduruldu
    üstad 2013 de bunu dağıtırmısınız yoksa 2014 2015 devam edermi
  • 06-12-2012, 08:05:23
    Merakla bekliyorum hocam , demo linkini alabilirmiyim?
  • 06-12-2012, 21:26:30
    Arkadaşlar demo göndermiyorum, Bu akşam demolu konu açılacaktır ve Hatalar toplanacaktır. Admin panel de bitti sayılır zaten. Son olarak tasarımın kızlar için olan pembe versiyonunun cssinin elime ulaşmasını bekliyorum.
  • 07-12-2012, 14:04:35
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar demo göndermiyorum, Bu akşam demolu konu açılacaktır ve Hatalar toplanacaktır. Admin panel de bitti sayılır zaten. Son olarak tasarımın kızlar için olan pembe versiyonunun cssinin elime ulaşmasını bekliyorum.
    Bu derece güzel bir tasarımı olan scriptten soğuttunuz başka birşey demiyorum.
  • 07-12-2012, 15:42:43
    Üyeliği durduruldu
    Bana artik inandirici gelmiyor...