Arkadaşlar demo göndermiyorum, Bu akşam demolu konu açılacaktır ve Hatalar toplanacaktır. Admin panel de bitti sayılır zaten. Son olarak tasarımın kızlar için olan pembe versiyonunun cssinin elime ulaşmasını bekliyorum.
Bu derece güzel bir tasarımı olan scriptten soğuttunuz başka birşey demiyorum.