r10daki şu olay yaşanmadan önce konum vardı zaten. hala öneriler arıyorum. sistem biterse (bitirebilirsem) yine bu forum altında ücretsiz ve karşılıksız olarak paylaşacağım.
Bir film izleme sitesinde neler olmasını isterdiniz ? şu an yapıyorum ve temel olarak her şey bitti. Ekstralara geldim diyebilirim ve sizlerin fikirleri benim için değerli. Görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim. elimden geldiğince önerilerinizi değerlendireceğim.
Film izleme scriptinde olması gerekenler
8
●1.072
- 02-08-2012, 22:37:37
- 02-08-2012, 22:44:41Öncelikle botları sağlam olmalı
Botlar zamanlı ve otamatik katagori düzeninde zamanlı aktarım yapmalı
Seo sistemi kuvvetli olmalı
Online kişi sayacı ve kendine özel chat paneli olmalı
Player göz alıcı tasarımlı ve hızlı yüklenmeli ve aynı player üzerinden download butonu bulunmalı
İçerikler yorumlar son filmler istatistik olarak gösterilmeli
Reklam alanları kullanıcıya zorluk çıkartmamalı
Benim önerebileceklerim bunlar - 02-08-2012, 22:56:18önerileriniz için sağolun ama sanırım ne yazık ki bazılarını yapamayacağımdangervarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle bot olayı tam bir muamma. güzel bir site bulursam yine de deneyeceğim yapmayı.
seo için elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama uzmanlığım yok..
online kişi sayacını şimdi araştıracağım güzel fikir. chat paneli içinse aktif/deaktif edilebilir bir özellik olarak ekleyebilriim.
player hakkında ise bilgim 0. burdan yardımcı olabilecek biri varsa benimle iletişime geçerse memnun olurum bu konuda. şu anki haliyle sadece hazır embedler ve iframelar eklenebiliyor.
yorum olayını facebooka aktardım onun istatistiği ile ilgili bir şey diyemem ama diğerlerine bakacağım.
reklam alanlarını da eklemeye başlıyorum
tekrardan önerileriniz için teşekkürler - 02-08-2012, 23:14:29Film sitesi yerine daha özgün bir çalışma yapsanız daha başarılı olurdu sanırım heryerde mevcut film siteleri var.
- 02-08-2012, 23:21:20haklısınız ama esas amacım php de kendimi geliştirmek. aklıma ilk böyle bir proje geldi. yoksa bu scripti kullanıp bir sitede başarı yakalama gibi bir niyetim yok. sadece madem öğrenmek için yaptım hazır yapmışken paylaşayım faydalanan olur dedim
- 02-08-2012, 23:37:52Özetle bazı tavsiyelerim olsun kardeşim;
- W3C Standarlarında olsun. HTML5
- CSS3 yapısında olsun. Valid
- Temanız kesinlikle ağır olmasın hızlı çalışsın
- Gereksiz görsellik abartılarından uzak olsun
- OtoPing olayı mutlaka olmalıdır. Hızlı index ve öne çıkma açısından önemlidir
* Yukardakiler olursa zaten SEO site içi olayını büyük ölçüde halletmiş sayılırsın!
- Bot olayında mümkünse film açıklama, resim içerik gibi şeyleri sinemalar.com gibi alanında idol sitelerden al.
Umarım başarılı bir sistem çıkartırsın kardeşim. Kolay gelsin. - 03-08-2012, 03:55:49önerileriniz için sağolun validden pek anlamam ama kurcalayacağım. diğer önerilerinize de bakacağım.UnPooMKT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolun size de kolay gelsin.
öncelikle bot olayı tam bir muamma. güzel bir site bulursam yine de deneyeceğim yapmayı. 