r10daki şu olay yaşanmadan önce konum vardı zaten. hala öneriler arıyorum. sistem biterse (bitirebilirsem) yine bu forum altında ücretsiz ve karşılıksız olarak paylaşacağım.
Bir film izleme sitesinde neler olmasını isterdiniz ? şu an yapıyorum ve temel olarak her şey bitti. Ekstralara geldim diyebilirim ve sizlerin fikirleri benim için değerli. Görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim. elimden geldiğince önerilerinizi değerlendireceğim.