• 03-01-2011, 23:22:04
    #19
    Eline Sağlık Hocam Ellerin Der Görmesin
  • 05-01-2011, 23:25:42
    #20
    Üyeliği durduruldu
    güle güle kullanın

    2.1.1 yayınlandı
  • 06-01-2011, 02:02:50
    #21
    hocam öncelikle ellerinize sağlık script harika olmus. ancak bir şey sormak istiyorum script özellikleri arasında zamanlı oyun ekleyebilme demişsiniz otomatik botmudur bunu tam anlayamadım.
  • 06-01-2011, 15:41:16
    #22
    eklemek istediğim 2 şey var.
    1)oyun önizleme resimlerinde uzun isimler çerçeveyi bozuyor ve genişliyor. bu alta doğru olursa çok iyi olur.
    2)bu madde tamamen kişisel sol menü tasarımdan farklı gibi olmuş. ama buna rağmen çok güzel bir tasarım. script özellikleride çok iyi. elinize sağlık. onarcadeyi tamamen bıraktırabilecek bir script:S

    edit:bu scriptte wordpressteki gibi cpu sorunu çıkarırmı sunucuda?
  • 06-01-2011, 17:29:54
    #23
    Üyeliği durduruldu
    HaLuq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öncelikle ellerinize sağlık script harika olmus. ancak bir şey sormak istiyorum script özellikleri arasında zamanlı oyun ekleyebilme demişsiniz otomatik botmudur bunu tam anlayamadım.
    ADmin panelden Oyun Ekle dediğinizde aşağıda ZAMANLA seçeneğini seçip oyunun yayınlanacağı tarih ve saati giriyorsunuz o zaman geldiğinde oyun yayınlanıyor.

    Script ile beraber gelen 3 adet botta bu özellik yok. Yani elle eklenen oyunlarda bu özellik var.

    aeon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eklemek istediğim 2 şey var.
    1)oyun önizleme resimlerinde uzun isimler çerçeveyi bozuyor ve genişliyor. bu alta doğru olursa çok iyi olur.
    2)bu madde tamamen kişisel sol menü tasarımdan farklı gibi olmuş. ama buna rağmen çok güzel bir tasarım. script özellikleride çok iyi. elinize sağlık. onarcadeyi tamamen bıraktırabilecek bir script:S

    edit:bu scriptte wordpressteki gibi cpu sorunu çıkarırmı sunucuda?

    1) Bakarız hocam
    2) Doğrudur. Ben default bir tema yayınladım, geliştirmek değiştirmek isterseniz yapabilirsiniz.
  • 09-01-2011, 12:45:48
    #24
    eklemek istediğim birşey daha var hocam.
    üstteki kontrol panelinin çok aşağı açıldığı kanaatindeyim. favori oyun resimleri küçük bir şekilde açılıp sağ kısma alınırsa çok daha güzel olur. tabi bu benim kendi fikrim
  • 09-01-2011, 12:48:43
    #25
    üstteki kontrol panelini tamamen nasıl kaldırabiliriz.

    ing dil desteğide olsa güzel olur çok kısa zamanda 2.1.3 çıktı eksikliklerin giderilmesi oldukça güzel oluyor.
  • 09-01-2011, 13:02:59
    #26
    oyunlar bende acılmıor neden acaba problem bendemi?
  • 09-01-2011, 13:27:31
    #27
    v 2.1.3 ü kurdunuzmu ? site adresinizi verirseniz veya
    http://forum.orumcekoyun.com/index.php/board,7.0.html
    buradan yardım isteseniz yardımcı olunucaktır.

    ( admin panelden oyun kategori ve etiket sistemi üzerinde sef url için değişiklik yaparsanız sorun verebiliyor.)