eklemek istediğim birşey daha var hocam.
üstteki kontrol panelinin çok aşağı açıldığı kanaatindeyim. favori oyun resimleri küçük bir şekilde açılıp sağ kısma alınırsa çok daha güzel olur. tabi bu benim kendi fikrim