• 21-09-2010, 16:56:00
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok güzel saolasın
  • 21-09-2010, 21:28:45
    #20
    çok teşekkürler
  • 27-09-2010, 18:00:06
    #21
    Teşekkürler , Güvenlik kodu eklenirse daha güzel olur.Ayrıca gönder kısmından her uzantıda dosya gönderilebiliyor güvenlik açısından sıkıntılı olabilir.
  • 08-11-2010, 17:40:31
    #22
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler ihtiyaca göre düzenlenebilir
  • 08-11-2010, 17:43:26
    #23
    Üzgünüm, bu dosya sahibi tarafından ya da kural ihlali yüzünden silinmiştir.

    tekrar yükleyebilir misiniz acaba?
    mümkünse de direk r10 a eklenti eklerseniz daha güzel olur
  • 09-11-2010, 20:09:58
    #24
    SzolnoK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzgünüm, bu dosya sahibi tarafından ya da kural ihlali yüzünden silinmiştir.

    tekrar yükleyebilir misiniz acaba?
    mümkünse de direk r10 a eklenti eklerseniz daha güzel olur
    http://depo.sohbetev.com/basvuru.rar


    bak bu link çalışıyor. hatta demo vereyim sana http://abonemerkezi.org/

    Yalnız ben burdan bazılarını sildim.Ancak forumu doldurup göndere bastığımda resim alanları boş bırakılamaz diyor.acaba bunu nasıl düzeltebilirim ?
  • 09-11-2010, 20:17:38
    #25
    hakkidegirmenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://depo.sohbetev.com/basvuru.rar


    bak bu link çalışıyor. hatta demo vereyim sana http://abonemerkezi.org/

    Yalnız ben burdan bazılarını sildim.Ancak forumu doldurup göndere bastığımda resim alanları boş bırakılamaz diyor.acaba bunu nasıl düzeltebilirim ?
    Aradığın Yanıt gonder.php'de

     if (empty($icerik) or empty($icerik1)){ 
     print ('Resim Alanları Boş Bırakylamaz.');
     }
     else{
         $dosyayukle = move_uploaded_file($dosyakaynak,$dosyahedef.$dosyaisim);
        $dosyayukle1 = move_uploaded_file($dosyakaynak1,$dosyahedef1.$dosyaisim1);
    Tam Burda Gizli
  • 10-11-2010, 10:10:02
    #26
    çok teşekkürler
  • 10-11-2010, 15:08:47
    #27
    razzgard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradığın Yanıt gonder.php'de

     if (empty($icerik) or empty($icerik1)){ 
     print ('Resim Alanları Boş Bırakylamaz.');
     }
     else{
         $dosyayukle = move_uploaded_file($dosyakaynak,$dosyahedef.$dosyaisim);
        $dosyayukle1 = move_uploaded_file($dosyakaynak1,$dosyahedef1.$dosyaisim1);
    Tam Burda Gizli
    o bölümü silince hata veriyor.