Üzgünüm, bu dosya sahibi tarafından ya da kural ihlali yüzünden silinmiştir.
tekrar yükleyebilir misiniz acaba?
mümkünse de direk r10 a eklenti eklerseniz daha güzel olur
http://depo.sohbetev.com/basvuru.rar
bak bu link çalışıyor. hatta demo vereyim sana
http://abonemerkezi.org/
Yalnız ben burdan bazılarını sildim.Ancak forumu doldurup göndere bastığımda resim alanları boş bırakılamaz diyor.acaba bunu nasıl düzeltebilirim ?