SzolnoK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzgünüm, bu dosya sahibi tarafından ya da kural ihlali yüzünden silinmiştir.

tekrar yükleyebilir misiniz acaba?
mümkünse de direk r10 a eklenti eklerseniz daha güzel olur
http://depo.sohbetev.com/basvuru.rar


bak bu link çalışıyor. hatta demo vereyim sana http://abonemerkezi.org/

Yalnız ben burdan bazılarını sildim.Ancak forumu doldurup göndere bastığımda resim alanları boş bırakılamaz diyor.acaba bunu nasıl düzeltebilirim ?