• 09-08-2010, 04:34:56
    #1
    Malum ramazana az kaldı. benimde canım sıkıldı bişeyler yapayım dedim hayrına. biraz özentisiz oldu ama beğenen çıkar belki Daha kaliteli bir tema üzerinde çalışıyorum ama tıkandım ne hikmetse. Tasarım yapamadım. Bu konudada fikir belirtirseniz güzel bir tema daha sunmak istiyorum istekleiniz doğrultusunda. Ayrıca aşağıdakiler hakkında da istekleriniz doğrultusunda düzenlemeler yapmaya çalışırım. Konun uzmanı değilim kendimce çalışıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum. Dahada uzatmayayım buyrun temalar:

    Ramazan davulcusu teması
    maniler falan yazılabilir artık projeyide siz bulun canım
    İftar teması
    bu pek düzgün olmadı ama idare edin artık
    burdan indirebilirsiniz
    ikisini birlikte verdim ayrı ayrı olmasın diye
  • 10-08-2010, 03:59:05
    #2
    bu kadarmı kötü olmuş 70 kişi bakmış kimse yorum yapmamış
  • 10-08-2010, 11:46:32
    #3
    Biraz sade kalmış temalar ama yinede paylaştığınız için teşekkürler.
  • 14-08-2010, 17:36:46
    #4
    Ramazan davulcusu teması mükemmelllll hatta ben onu kalıcı yapmak istiyorum ve o davulcuyu nasıl çıkarabilirim ?
  • 14-08-2010, 17:48:53
    #5
    yorumlar için teşekürler arkadaşlar. can sıkıntısından yaptığım temalardı. tasarımı bi türlü ayarlayamadım. aklıma bir şey gelmedi. isteğinize uygun bir ramazan teması yapayım diyordum ama istekte gelmeyince vaz geçtim bende

    WİLLİ öm attım. logonnu gönder istersen bana