yorumlar için teşekürler arkadaşlar. can sıkıntısından yaptığım temalardı. tasarımı bi türlü ayarlayamadım. aklıma bir şey gelmedi. isteğinize uygun bir ramazan teması yapayım diyordum ama istekte gelmeyince vaz geçtim bende
WİLLİ öm attım. logonnu gönder istersen bana