• 25-07-2010, 09:08:36
    #28
    Ersin senin scriptleri çalmayı ne seviyorlar
  • 25-07-2010, 09:17:57
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorma ahmet utanmadan birde ben yazdım demiyormu çıldırtırlar adamı
  • 25-07-2010, 10:10:47
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    edit:
  • 25-07-2010, 14:22:12
    #31
    Scirpti Kaldırdım
    Script Dogru Arkadaşca.net'in Tasarımı Ama tasarımını kUllancağım zaman Yanlıs Hatırlamıyorsam black@msnyuklet.com adlı Kişi bakıyordu Arkadaşca.net e ben Söylemiştim Haberi Vardı Öyle Yapmıstım Ama Kod'da Bir Çalıntı Yok Ama Kurallar Gereği Eğer Rahatsız Olduysanız KaldırDım Scripti
  • 25-07-2010, 14:24:09
    #32
    Sorun script değil sorun ben yazdım demende.
  • 25-07-2010, 14:25:39
    #33
    Black Kardeş Kdou Ben yazdım Dedim Tasarımı Ben Yatpım dediğim bi niyetim yoktu bu scirpti yapamdan önce senlede konusmustum msn adresindenn ama olsun kaldırdım madem rahatsız oldun