• 24-07-2010, 11:23:57
    #19
    bunun db ayarlarını nasıl yapıoruz , asp ilk kez kuruyorum da ?
  • 24-07-2010, 13:03:27
    #20
    Masalsohbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun db ayarlarını nasıl yapıoruz , asp ilk kez kuruyorum da ?
    db.asp ve db.asp yi aç sonra içinde datam/sdddd.mdb

    gibi yerlerri kendine göre ayarla

    admin giriş bilgisi kul adı admin şifre yatakhane305


    admin şifresini adminaaaa dan admin.asp den 6 ve 12.satırdan deiştrebilrsiniz
  • 24-07-2010, 13:09:07
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    grafik yönünden güçlendirilse harika olur...
  • 24-07-2010, 15:11:06
    #22
    gayet güzel teşekkurler hocam emegine saglık
  • 24-07-2010, 15:55:45
    #23
    script güzel ama asp
  • 24-07-2010, 19:07:34
    #24
    guzel paylaşım teşk
  • 24-07-2010, 20:58:38
    #25
    Güzele benziyor teşekkürler.
  • 25-07-2010, 02:03:27
    #26
    Arkadasım güzel kodlamısın biraz daha calışırsan harika seyler cıkartabilirsin ortaya
  • 25-07-2010, 05:12:01
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    babakonda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen sene kendim için yaptıgım portalı sizinle paylaşmak istiyorum

    demo www.avcilardunyasi.com/demo
    download adresi http://avcilardunyasi.com/mynet.rar

    çüşş yani Bu script benim arkadaşlar. kendisi için yazmış. Yalanını iyim. Arşivlerden 2008 de ki Arkadasca.net Yani gerçek sahibi benim. İnsanlar bu kadar mı düşer yaw
    Hala bende yedekleri var. Detayshell Seven_46 ile bugun bunun tartışmasını yapıyorduk işte konu BUYRUN

    Buda Diğer arşivler inceleyi kime ait olduğu ortaya çıkar