• 16-07-2010, 03:00:32
    #10
    Byfresh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    db ayarlarını yaptıgım halde bu hata cıkıyor ilginç
    Unable to establish a DB connection
    Hocam işinize karışmak gibi olmasın ama, (bu arada scripte de gram bakmadım) genelde bu hatayı user - db bağlamayı unuttuğumda alıyorum
  • 16-07-2010, 11:17:23
    #11
    joybi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanıcı paneli çok çekici
    web kreation jquery slide panel kullandım hocam.
    http://web-kreation.com/all/nice-cle...t-with-jquery/
    download: http://web-kreation.com/download/22/

    Byfresh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    db ayarlarını yaptıgım halde bu hata cıkıyor ilginç
    Unable to establish a DB connection
    Veritabanı ile yanlış bağlantı kurmuşsunuz ve ya bi veritabanı dosyasını doldurmayı unutmuşsunuz. db.php , connect.php dosyalarında ayrı ayrı db ayarlarını yapmalısınız.. sql dosyasını import etmeyi unutmayınız.


    yazilimparki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sohbet sayfası güzelmiş. Acaba sadece sohbet sayfasını sohbet.php dosyasını kullanabilir miyiz?
    Sohbet sctripti alexander kohlhofer a aittir.
    Orjinali şudur: http://chat.plasticshore.com/index.html
    Ben bunda mesaj yazan kişinin isminin bulunduğu inputu kaldırıp session ile kim giriş yapmışsa onun isminin çıkmasını sağladım. saat tarih ekledim falan işte az bişey kendimce yaptım. şimdi de mesaj gelince arkaplanda ses çıkarmasını yapmaya çalışcam. bu konuda bilgisi olan varsa yardımlarını beklerim.

    Bu arada burdan indirebilirsin: http://github.com/kohlhofer/xhtmlchat/zipball/master

    Goksel1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzelmiş
    Teşekkür ederim Hocam.
  • 16-07-2010, 11:33:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Üst Panelden Kayıt Ol kısmını kaldırabilirmiyiz. ben kaldıramadım.
  • 16-07-2010, 11:45:39
    #13
    irFaNLiNe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Sohbet sctripti alexander kohlhofer a aittir.
    Orjinali şudur: http://chat.plasticshore.com/index.html
    Ben bunda mesaj yazan kişinin isminin bulunduğu inputu kaldırıp session ile kim giriş yapmışsa onun isminin çıkmasını sağladım. saat tarih ekledim falan işte az bişey kendimce yaptım. şimdi de mesaj gelince arkaplanda ses çıkarmasını yapmaya çalışcam. bu konuda bilgisi olan varsa yardımlarını beklerim.

    Bu arada burdan indirebilirsin: http://github.com/kohlhofer/xhtmlchat/zipball/master
    Teşekkürler...
  • 16-07-2010, 12:48:49
    #14
    girmiyor demo ya çok merak etmiştim
  • 16-07-2010, 13:25:57
    #15
    numanb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Üst Panelden Kayıt Ol kısmını kaldırabilirmiyiz. ben kaldıramadım.
    Kaldırabilirsiniz. Sayfayı bi html editörle açsanız dahi olur diye düşünüyorum.
    Zaten üye alımı kapalı sayfada. açmak için sayfalardaki 82. satırda bulunan
    else if($_POST['submit']=='Register')
    kodunu
    else if($_POST['submit']=='Kaydol')
    olarak değiştirmelisiniz.
    Üye olma kısmı 235. satırda <!-- Register Form --> ile başlıyor.

    @YazilimParki Rica ederim.

    Mmuratts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    girmiyor demo ya çok merak etmiştim
    Demo freehostia serverında olduğu için bazen giriş sağlanamıyor. şu an girilebiliyor ama..
  • 16-07-2010, 13:30:15
    #16
    demo acılmıyor
  • 16-07-2010, 13:31:52
    #17
    Alla alla .. server ismini verdim diye biri saldırı mı yaptı la :S

    arkadaşlar 15 dk ya tekrar bir demo kurcam.

    Düzenleme: Yeni demo http://demo.yarimle.com
    k. adı: admin
    şifre: demo
  • 16-07-2010, 14:39:16
    #18
    LLL
    Üyeliği durduruldu
    Geliştirmemize izin varmı hocam üst taraftaki paneli gizlemek falan istiyorumda