joybi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullanıcı paneli çok çekici
web kreation jquery slide panel kullandım hocam.
http://web-kreation.com/all/nice-cle...t-with-jquery/
download: http://web-kreation.com/download/22/

Byfresh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
db ayarlarını yaptıgım halde bu hata cıkıyor ilginç
Unable to establish a DB connection
Veritabanı ile yanlış bağlantı kurmuşsunuz ve ya bi veritabanı dosyasını doldurmayı unutmuşsunuz. db.php , connect.php dosyalarında ayrı ayrı db ayarlarını yapmalısınız.. sql dosyasını import etmeyi unutmayınız.


yazilimparki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sohbet sayfası güzelmiş. Acaba sadece sohbet sayfasını sohbet.php dosyasını kullanabilir miyiz?
Sohbet sctripti alexander kohlhofer a aittir.
Orjinali şudur: http://chat.plasticshore.com/index.html
Ben bunda mesaj yazan kişinin isminin bulunduğu inputu kaldırıp session ile kim giriş yapmışsa onun isminin çıkmasını sağladım. saat tarih ekledim falan işte az bişey kendimce yaptım. şimdi de mesaj gelince arkaplanda ses çıkarmasını yapmaya çalışcam. bu konuda bilgisi olan varsa yardımlarını beklerim.

Bu arada burdan indirebilirsin: http://github.com/kohlhofer/xhtmlchat/zipball/master

Goksel1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzelmiş
Teşekkür ederim Hocam.