Hocam Üst Panelden Kayıt Ol kısmını kaldırabilirmiyiz. ben kaldıramadım.
Kaldırabilirsiniz. Sayfayı bi html editörle açsanız dahi olur diye düşünüyorum.
Zaten üye alımı kapalı sayfada. açmak için sayfalardaki 82. satırda bulunan
else if($_POST['submit']=='Register')
kodunu
else if($_POST['submit']=='Kaydol')
olarak değiştirmelisiniz.
Üye olma kısmı 235. satırda <!-- Register Form --> ile başlıyor.
@YazilimParki Rica ederim.
girmiyor demo ya çok merak etmiştim
Demo freehostia serverında olduğu için bazen giriş sağlanamıyor. şu an girilebiliyor ama..