• 05-09-2010, 13:55:30
    HaLuq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben halen forumda duyarlı arkadaslar olduğuna inanıyorum.
    Ayrıca Ücreti sizlere ödeyince google iyi karşılamama durumu ne oluo? o zmn iyimi karşılıyor Bence siz iyi karşılıyorsunuz iyi forumla hocam saygılar...
    ücreti bize ödeyince ya bizimkinin aynısı gibi istiyorsanız size onun aynısını verip kendi sitemizi değiştiriyoruz yada size bizimki gibi ama daha değişik bi görüntüde yani birebir olmayacak şekilde yaparız arkadaşın dedigi gibi çogu insan bu işten ekmek yiyor...zaten script düzenlemenin dışındaki herhangi bir hata ile karşılaştıgınızda scriptte o konuda yardım ediyoruz şunu yapabilirsiniz bunu yapabilirsiniz diye yada bu şekilde düzeltebilirsiniz diye ama script editlemek çok ayrı birşey gelip burada editledigimiz scripti paylaşmamız çok saçma olur...sitemizin bir özgünlüğü kalmaz...
  • 05-09-2010, 15:43:57
    arkadaşlar bu botu yeniden bir arkadaş uplod edebilirmi ?? bot linki ölmüş.
  • 05-09-2010, 19:16:11
    herseysizinicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlatamadım galiba. zaten kimse yapma taraftarı değil. benim demek istediğim eğerki illahaki yaptıracam diyorsanız, illahaki ücreti karşılığında yapacak birini bulursunuz . bilmem anlatabildimmi.

    He biri çıkar kardeşim ben yaparım der ozaman oda onun insiyatifine kalmış. ona kimse karışamaz.

    Not:bunları yazmamdaki amaç. scriptin yazarı artık gördüğüm kadarıyla destek vermiyor. o yüzden buradaki çoğu arkadaş kendine göre editlemiş vs. bişeler yapmış. bizlerinde bu arkadaşlara yardım amaçlı destek vermemiz gerek kanaatindeyim. yoksa yeni şeyler elde etmek zor olur düşüncesindeyim.he yine söylüyorum biri hayrına ben yaparım der onu bilmem.

    sanada iyi forumlar.

    selametle
    uKaLaBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücreti bize ödeyince ya bizimkinin aynısı gibi istiyorsanız size onun aynısını verip kendi sitemizi değiştiriyoruz yada size bizimki gibi ama daha değişik bi görüntüde yani birebir olmayacak şekilde yaparız arkadaşın dedigi gibi çogu insan bu işten ekmek yiyor...zaten script düzenlemenin dışındaki herhangi bir hata ile karşılaştıgınızda scriptte o konuda yardım ediyoruz şunu yapabilirsiniz bunu yapabilirsiniz diye yada bu şekilde düzeltebilirsiniz diye ama script editlemek çok ayrı birşey gelip burada editledigimiz scripti paylaşmamız çok saçma olur...sitemizin bir özgünlüğü kalmaz...

    Arkadaslar bu kadar alınmayın bakın orda ne demişim; " ben halen forumda duyarlı arkadaslar olduğuna inanıyorum"

    yapmayın gözünüzü seveyim kimse zorla sizden bişe istemiyor. duyarlılık, duyarsızlık meselesi

    tekrardan iyi forumlar saygılar...
  • 05-09-2010, 21:03:36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HaLuq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca Ücreti sizlere ödeyince google iyi karşılamama durumu ne oluo? o zmn iyimi karşılıyor Bence siz iyi karşılıyorsunuz iyi forumla hocam saygılar...
    kimsenin alındığı yok fakat şu söylediğin kelime biraz saçma geldi. onun için yazdım. sanada iyi forumlar.
  • 05-09-2010, 22:21:46
    arkadaşlar botun çalışmama sebebi nedir bilen varmı?
  • 05-09-2010, 22:25:02
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar botun çalışmama sebebi nedir bilen varmı?
    hosttan kaynaklıdır. çünki bot takır takır çalışıyor. hostun bazı özellikleri kısıtlıdır.
  • 05-09-2010, 23:31:58
    herseysizinicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hosttan kaynaklıdır. çünki bot takır takır çalışıyor. hostun bazı özellikleri kısıtlıdır.
    ne gibi bir özellik olabilir?
  • 06-09-2010, 00:03:28
    Üyeliği durduruldu
    Bot çok güzel çalışıyor.
    Ve çok güzel bir çalışma olmuş admin panelinde biraz eksiklikler var onuda artık phpmyadmin üzerinden yapıyoruz ne gibi eksiklikler örneğin kategori ve videoları silmek veya düzenlemek için tek tek aramak gerekiyor oysa hepsi sıralansa daha güzel olurdu.

    Bendeki botun adresi : http://www.dosya.tc/file/kfWtQX/facebook-botu.rar.html


    ama yapanın ellerine sağlık .
  • 06-09-2010, 00:10:11
    Üyeliği durduruldu
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar botun çalışmama sebebi nedir bilen varmı?
    ya facebook kullanıcı adı ve şifreni yanlış yazmışsındır.

    yada hostunca curl fonksiyonu çalıştırılamıyordur. hostcunla görüş veya farklı bir hostta dene.