Bot çok güzel çalışıyor.
Ve çok güzel bir çalışma olmuş admin panelinde biraz eksiklikler var onuda artık phpmyadmin üzerinden yapıyoruz ne gibi eksiklikler örneğin kategori ve videoları silmek veya düzenlemek için tek tek aramak gerekiyor oysa hepsi sıralansa daha güzel olurdu.

Bendeki botun adresi : http://www.dosya.tc/file/kfWtQX/facebook-botu.rar.html


ama yapanın ellerine sağlık .